Kinderwereld

Dagopvang, peuterspeelzaal & buitenschoolse opvang

CBS De Slagkrooie heeft een samenwerking met Kinderwereld en biedt dagopvang aan kinderen tussen 0 en 4 jaar en buitenschoolse opvang aan kinderen tussen 4 en 12 jaar. Locatie Schoonoord heeft een speciale peuteropvang voor kinderen tussen 2 en 4 jaar. De dagopvang kent een verticale groep. Dit houdt in dat alle kinderen in dezelfde groep worden opgevangen. Naast activiteiten als muziek maken, peutergym, knutselen en lezen, biedt deze locatie ook het programma Uk en Puk aan. Deze vroeg- en voorschoolse educatie (VVE) sluit goed aan bij het basisonderwijs. De buitenschoolse opvang werkt ook met een verticale groep. De locatie biedt voor- en naschoolse opvang. Ook tijdens de schoolvakanties is er een uitgebreid aanbod van leuke activiteiten. Kinderwereld bestaat uit een vast team van enthousiaste leidsters. Spelenderwijs leren, persoonlijke aandacht en flexibiliteit staan bij Kinderwereld voorop. Alle wensen zijn bespreekbaar. Voor meer informatie loop gerust eens binnen of bekijk onze site door op onderstaande afbeelding te klikken.

Kinderwereld